Facebook Business Manager –käyttöön

Facebook Business Manager

Facebook Business Managerin käyttöönotto 1. Facebook Business Managerin käyttöönotto on helppoa ja nopeaa. Mene ensin sivulle https://business.facebook.com/ Valitse yläkulmasta luo linkki. 2. Lisää yrityksesi tiedot ja valitse Seuraava. Toiselta sivulta löytyy vielä lisää yrityksen tietojen syöttämistä, jonka jälkeen valitse Lähetä. 3. Seuraavaksi sinun täytyy vahvistaa tiedot sähköpostiisi tulleella vahvistuslinkillä. 4. Seuraavaksi sinulle avautuu Business Managerin […]

Laajempaa yhteistyötä – Asiakastarina

Puijon Diabetesyhdistys

Laajempaa yhteistyötä – asiakastarina Laaja yhteistyö eri tahojen kanssa on yksi keskeisistä toimintaperiaatteistamme. Teemme yhteistyötä monipuolisesti erilaisten tahojen, kuten yritysten, yhdistysten, seurakuntien ja yksityishenkilöiden kanssa. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme kattavia ratkaisuja, joissa annamme kaiken kotisivuihin tarvittavan ja hoidamme jatkossakin heidän puolestaan sivuston tekstien muokkauksen ja päivityksen. Ennen kotisivuprojektin käynnistämistä tutustumme aina asiakkaan viestintätarpeisiin. Tämä mahdollistaa […]

Lisää asiakkaita mainonnalla

Verkkomainontaa

Lisää asiakkaita mainonnalla! Uudet kotisivut tehtynä, kaikki pitäisi olla kohdallaan, mutta asiakkaat eivät vain löydä sivuille. Googlen hakutulosten kärkipaikoille vaaditaan yleensä vähintään vuoden vanhat kotisivut. Tästä voit lukea lisää blogistani. Ensimmäiselle hakusivulle pääsemiseen on kuitenkin yksi oikotie ja se on maksulliset mainokset. ”Suomen klikkaushinnat ovat n. 0,1 – 1,5€” Googlen hakutuloksissa näkyy ensimmäisinä hakutuloksina aina […]

Katsotko sivujasi kännykällä?

Edulliset kotisivut

Katsotko sivujasi kännykällä? Kotisivuja tehdään tietokoneilla. Kotisivujen valmistuessa katsotaan näyttävätkö sivut sellaisilta kuin niiden haluttiin näyttävän. Ja tämä tehdään myös yleensä tietokoneella. Välillä kotisivuille käydään lisäämässä tekstiä ja kuvia tai muuten vain päivitetään olemassa olevia tietoja. Tämäkin tehdään yleensä tietokoneella! Mutta mitä sivuilla käyvä asiakas tekee? Vanhemmat sivustot voivat olla vielä siinä tilassa, että ne […]

Näkyykö sivustosi hakukoneissa?

Hakukoneoptimointi

Näkyykö sivustosi hakukoneissa? Kotisivujen näkyminen hakukoneissa ei tapahdu itsekseen. Googlettaminen on kuitenkin yleisin tapa etsiä tietoa yrityksestä eli valtaosa käyttää juuri Googlen hakukonetta hakuihinsa. Googlen tuloksissa näkyy ns. luontaisia hakutuloksia ja niiden lisäksi myös maksettuja mainoksia ja mahdollisesti myös paikallisia hakutuloksia kartalla. Yleisesti hakutuloksissa täytyisi päästä ensimmäisten tulosten joukkoon, jotta hakija klikkaa itsensä kotisivuillesi. Vuonna 2013 […]

Miten kotisivujen tilaaminen ja toteutus tapahtuu käytännössä?

kotisivut

Miten kotisivujen tilaaminen ja toteutus tapahtuu käytännössä? ASIAKKAAN NÄKÖISET KOTISIVUT Kotisivujen suunnittelu alkaa aina asiakkaan tarpeiden ja toiveiden kuulemisella. Yhdessä asiakkaan kanssa keskustelemme siitä, minkälaisen sivuston asiakas tarvitsee. Mahdollisuuksia on todella paljon ja lopputulokseen vaikuttaa yrityksen/yhdistyksen tms. toimiala ja koko. Missä asiakkaat ovat ja halutaanko myydä jotain vai tuoda vain sivuston kautta omaa asiaa esille. […]